Materiały powstały w ramach projektu „InclusionToC” realizowanego przez sześć europejskich instytucji szkoleniowych z Polski, Grecji, Holandii, Rumunii, Włoch i Cypru.
Główne cele tego międzynarodowego projektu skupiały się wokół zawodowej integracji migrantek oraz wspieraniu ich w podnoszeniu umiejętności w ramach kształcenia i szkolenia zawodowego. Rezultaty projektu to:
- Kurs szkoleniowy – „Włączanie migrantek do systemu kształcenia i szkolenia zawodowego z wykorzystaniem Teorii zmiany”,
- Platforma cyfrowa – promująca partycypacyjne wdrażanie teorii zmiany,
- Przewodnik szkoleniowy oraz kurs dla migrantek z zakresu przywództwa, umiejętności miękkich i samorozwoju.
Dodatkowo, konsorcjum realizujące projekt opracowało raport identyfikujący potrzeby w zakresie kształcenia obcokrajowców oraz mapujący istniejące praktyki w tym zakresie w Polsce, Grecji, Holandii, Rumunii, Włoszech i Cyprze.
Wszystkie rezultaty projektu są dostępne na stronie projektu „InclusionToC”