Logo Instytutu Badań Edukacyjnych
ReferNet Polska
  • Strona główna
  • O Refernet
    • Sieć
    • Partnerzy
  • Aktualności
  • o VET
    • Słownik
    • Polityka UE
    • POLITYKA PL
  • Publikacje
    • Publikacje CEDEFOP
    • VET w Polsce
  • IBE PIB
  • Cedefop
    • o Cedefop
    • Komunikaty prasowe
    • Publikacje
    • Informacje
    • Wydarzenia
    • Zamówienia publiczne
    • Wolne stanowiska
  • Kontakt

logo etrlogo rsslogo fb

 

pl Polski    en  English

Film o projekcie ReferNet

Publikacje ReferNet

  • Vocational education and training for the future of work
  • International mobility in apprenticeships: focus on long-term mobility: Poland
  • Spotlight on VET - Poland
  • Guidance and outreach for inactive and unemployed - Poland
  • Cedefop public opinion survey on vocational education and training in Europe: Poland
  • Spotlight on VET - compilation 2018
  • Vocational education and training in Europe - Poland Country Report 2018
  • Teachers and trainers in a changing world: Poland
Previous Next Play Pause

banner cedefop for refernet 2 big

refernet vet mobility apprenticeships pl

Kalendarz

Brak wydarzeń

ukr

Cedefop: staż w zespole ReferNet w Salonikach

Opublikowano: 07 maj 2025

 Cedefop oferuje 10-miesięczny staż rozpoczynający się 1 października 2025 r.

Czytaj więcej...

Nowa publikacja GUS: Gospodarka o obiegu zamkniętym w krajach Grupy Wyszehradzkiej

Opublikowano: 25 kwiecień 2025

Główny Urząd Statystyczny opublikował najnowszy raport pt. „Circular economy in V4 countries”, przedstawiający analizy dotyczące wdrażania gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) w państwach Grupy Wyszehradzkiej – Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

Czytaj więcej...

Nowy raport IBE PIB: Kompetencje a rynek pracy – wyniki badania PIAAC 2023

Opublikowano: 16 kwiecień 2025

Instytut Badań Edukacyjnych opublikował raport tematyczny oparty na wynikach badania PIAAC 2023 (koordynowanego przez OECD), które analizuje kluczowe umiejętności dorosłych Polaków w wieku 16–65 lat (rozumienie tekstu, matematyka, rozwiązywanie problemów) i ich powiązania z sytuacją na rynku pracy.

Czytaj więcej...

Webinar: Developing effective lifelong guidance systems

Opublikowano: 09 kwiecień 2025

Cedefop zaprasza na międzynarodowy webinar „Developing effective lifelong guidance systems”, który odbędzie się 10 kwietnia 2025 r. w godz. 11:15–12:45 (CET).

Czytaj więcej...

SkillsPoland 2025: Rejestracja do konkursów regionalnych

Opublikowano: 27 marzec 2025

Zapraszamy do udziału w konkursie zawodów branżowych SkillsPoland 2025.

Czytaj więcej...

Podcast: Czym jest Zintegrowany System Kwalifikacji?

Opublikowano: 21 marzec 2025
Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy zaprasza na cykl podcastów przeznaczonych dla tych, którzy chcą dowiedzieć się, czym jest ZSK albo pogłębić swoją wiedzę.
Czytaj więcej...

Konkurs grantowy dla szkół policealnych - 5. poziom PRK

Opublikowano: 10 marzec 2025

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy organizuje konkurs grantowy. Do udziału zapraszamy publiczne szkoły policealne (w rozumieniu art. 14 ust. 1 Ustawy Prawo oświatowe), prowadzące kształcenie w zawodach ujętych w klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.

 

Zachęcamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie Branżowy!

Opublikowano: 07 marzec 2025

Zapraszamy szkoły kształcące w zawodach przemysłu ceramiczno-szklarskiego do udziału w konkursie online organizowanym przez IBE PIB.

Czytaj więcej...

Konsultacje profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych

Opublikowano: 25 luty 2025

Zapraszamy nauczycieli, uczniów, pracowników naukowych i pracodawców do udziału w konsultacjach profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych.

Raport OECD: Understanding Skill Gaps in Firms

Opublikowano: 19 luty 2025

Publikacja prezentuje analizy dotyczące luki kompetencyjnej na podstawie międzynarodowego badania PIAAC.

Czytaj więcej...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następny artykuł
  • koniec

 COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2016 | POLITYKA PRYWATNOŚCI | DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI