Logo Instytutu Badań Edukacyjnych
ReferNet Polska
  • Strona główna
  • O Refernet
    • Sieć
    • Partnerzy
  • Aktualności
  • o VET
    • Słownik
    • Polityka UE
    • POLITYKA PL
  • Publikacje
    • Publikacje CEDEFOP
    • VET w Polsce
  • IBE PIB
  • Cedefop
    • o Cedefop
    • Komunikaty prasowe
    • Publikacje
    • Informacje
    • Wydarzenia
    • Zamówienia publiczne
    • Wolne stanowiska
  • Kontakt

logo etrlogo rsslogo fb

 

pl Polski    en  English

Film o projekcie ReferNet

Publikacje ReferNet

  • Vocational education and training for the future of work
  • International mobility in apprenticeships: focus on long-term mobility: Poland
  • Spotlight on VET - Poland
  • Guidance and outreach for inactive and unemployed - Poland
  • Cedefop public opinion survey on vocational education and training in Europe: Poland
  • Spotlight on VET - compilation 2018
  • Vocational education and training in Europe - Poland Country Report 2018
  • Teachers and trainers in a changing world: Poland
Previous Next Play Pause

banner cedefop for refernet 2 big

refernet vet mobility apprenticeships pl

Kalendarz

Brak wydarzeń

ukr

12345

Aktualności

Rada Ministrów przyjęła Zintegrowaną Strategię Umiejętności

Opublikowano: 20 luty 2019

Rada Ministrów 25 stycznia 2019 r. przyjęła projekt części ogólnej Zintegrowanej Strategii Umiejętności. Organem odpowiedzialnym za przygotowanie projektu było Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Czytaj więcej...

Warsztaty diagnostyczne na temat Zintegrowanej Strategii Umiejętności

Opublikowano: 11 luty 2019

 

Ponad stu interesariuszy wzięło udział w warsztatach diagnostycznych na temat Zintegrowanej Strategii Umiejętności, organizowanych we współpracy z OECD, które odbyły się 5 lutego 2019 r.

Czytaj więcej...

Nowa baza Cedefop – narzędzia służące lepszemu dopasowaniu umiejętności do potrzeb rynku pracy

Opublikowano: 25 stycznia 2019

Cedefop zaprezentował bazę narzędzi wykorzystywanych w krajach UE do kształtowania polityki w obszarze kształcenia i szkolenia zawodowego oraz rynku pracy. Chodzi tu przede wszystkim o innowacyjne instrumenty wykorzystujące informacje na temat zmieniającego się rynku pracy, przyszłego zapotrzebowania na umiejętności i zawody.

Czytaj więcej...
  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Następny artykuł
  • koniec

 COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2016 | POLITYKA PRYWATNOŚCI | DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI